May
5
2010

Am I lucky?

People who know me or read my blog always say that Darling pampers me to pieces. They always tell me how lucky I am to have him.. blah blah blah.. :D

Today I’m going to tell you how lucky am I. Really, really lucky to have him, I tell you :P

It was 7.30pm and I was upstairs tucking Ethan to sleep while Darling was on the way home. I set my alarm to 8.15pm in case I accidentally doze off with Ethan (like what happened last night – I tucked Ethan to bed at 10pm and fell asleep until the next morning! Hence the reason no blog update last nite :P) Ok, back to story. True enough, I fell asleep.

At 7.54pm I received an sms from Darling that read, “Can cook egg for me?”

OMG! I already heated up his dinner and all before going up to bed and there he was, quietly creeping into the house, saw dinner and sms-ed me asking me to cook egg for him :P I assumed he wanted fried egg~lah.

What to do? My Darling’s request… I dragged my feet down and fried the egg for him. Since the pan is already out, I fried an egg for me too and had it with bread :) Yummy!

So, am I lucky? Yes I am, very lucky indeed for only my Darling will eat my cooking without ANY complain whatsoever! :P

About the Author: Merryn Tan

18 Comments + Add Comment

  • //

    Lucky!! Your darling also lucky got good wife wat… Bangun masak an egg for him…sure he feels very lomantic :D

    [Reply]

  • //

    wah…that sound so romantic to me. lucky..lucky..both also lucky :P

    [Reply]

  • //

    of course u're lucky lar! :D Happy for u for having such loving caring hubby. *jealous* hahaha!not bad still can fry egg, me sure cham. haha.

    [Reply]

  • //

    haha :D He surely knows that he is lucky.

    [Reply]

  • //

    u both are so loving, stay that way :) ethan is lucky to have loving parents like u guys! :)

    [Reply]

  • //

    ish, i wanted to drop by your blog first!! but you just dropped by mine first.. like this also want to compete with me meh?? hahaha :p

    [Reply]

  • //

    so meet my FC rival here!! haha..so you are indeed lucky, your darling never complains your cooking and somemore asking for more.. and with that request, you have extra yummy egg for "dessert" right?? :p

    [Reply]

  • //

    cool! Lucky hubby married to lucky wife.

    [Reply]

  • //

    haha you're also lucky that you know how to fried egg … coz when it comes to frying , i never been good hahaha i always burnt them poor me…

    [Reply]

  • //

    Wah! Both of you sama sama lucky lo. But he's in the house and he sms u?

    [Reply]

  • //

    You're a wonderful spouse to your hubby Merryn! :)

    [Reply]

  • //

    wah……very good. lucikly never ask u cook 8 dishes… he is surely a gem to you. i hope ethan follow his foot steps later on ya ;p

    [Reply]

  • //

    aaawwww… so sweet couple.

    [Reply]

  • //

    You have a good hubby and sweet Ethan. You are the luckiest woman on earth lah. ^_^

    [Reply]

  • //

    Love…love mah!!! LOL!!!

    [Reply]

  • //

    Aiyo.. so lucky.. both of you are lucky :P

    [Reply]

  • //

    lum sei lor your dahling ;)got use the star shape thingy i pass you? hahaha!

    [Reply]

  • //

    Hehe so cute !

    [Reply]

Leave a comment

Join ME for updates & giveaways!

About Me

MeHome is where MY heart is.
I am a mother to two boys; Ethan and Ayden and a wife to Darling William. I'm a stay at home mum who blogs to break the monotony of life and to avoid feeling jaded. Would love to get to know all the Super Mommies and Daddies and Babies or Singles out there with the hope that we can learn more from each other. Most of all, I am a happy person, and I hope YOU are too.

Click here to learn more about me ^_^

SUBMERRYN ON TV3, MHI

SUBMERRYN ON MHI

Submerryn NTV7 Breakfast Show

Submerryn talks about coping with physical changes during pregnancy

Submerryn ON TV3, MHI

CNY Ang Pow lantern making demo and playing with snakes

Submerryn ON TV2 Hello On Two

Submerryn On TV3 KidsNews

Submerryn On Bernama Radio24

Submerryn In The Star Metro

Submerryn In The Star, In.Tech

Submerryn In The Star, Metro

Submerryn In Sin Chew

Ploenchit, Bangkok (Thailand)

Karon, Phuket (Thailand)

Surin, Phuket (Thailand)

Mai Khao, Phuket (Thailand)

Bali with Kids (Indonesia)

Universal Studio Singapore

River Cruise (Singapore)

S.E.A Aquarium (Singapore)

Tanglin (Singapore)

Port Dickson (Malaysia)

Port Dickson (Malaysia)

Penang (Malaysia)

Penang (Malaysia)

Penang (Malaysia)

Melaka (Malaysia)

Melaka (Malaysia)

Melaka (Malaysia)

Melaka (Malaysia)

Johor (Malaysia)

Johor (Malaysia)

Johor (Malaysia)

Perak (Malaysia)

Pahang (Malaysia)

Archives